Klaar voor de start... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Marianne Meure - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Marianne Meure - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: Marianne Meure

Blijf op de hoogte en volg Marianne

04 September 2017 | Nederland, Lelystad

Lieve lezers,
vandaag dan mijn eerste blog! Met een klein beetje vals spelen natuurlijk, want ik zit nog niet in Nieuw-Zeeland ;). Nog twee dagen en dan ga ik op weg. Op naar het grote avontuur, gezelligheid en eenzaamheid, ups en downs, maar vooral op naar genieten van een prachtig land (denk ik) en heel veel tijd voor mezelf.
In de afgelopen weken heb ik telkens een klein stapje gedaan in de richting van het vertrek. Informatie opzoeken, laatste spulletjes kopen, boeken op mijn e-reader zetten, laatste wasje draaien, afscheid nemen... Nu bijna iedereen sinds vandaag weer aan het werk is, mag het van mij wel woensdag zijn! Het voelt gek om niet bezig te zijn met het opstarten van een nieuw schooljaar, een klas in te richten, plannen te schrijven, een groep vol met leuke kinderen te leren kennen. Begrijp me niet verkeerd; ik vind het absoluut niet erg om niet te hoeven werken. Maar nu iedereen in het ritme is na de vakantie, wil ik ook graag in mijn 'reis-ritme' komen.
Vandaag mijn tas ingepakt en gerustgesteld dat alles er in past! Nog twee nachtjes slapen..
Geen idee wanneer ik weer een nieuwe blog ga plaatsen, maar tegen die tijd zal ik vast wat meer te vertellen hebben!
Nog een kleinigheidje.. mocht je het nog niet ontdekt hebben en op de bonnefooi op mijn pagina kijken; op mijn overzichtspagina kun je ergens links een link vinden om je aan te melden voor de mailinglijst, dan krijg je elke keer een mailtje als ik een nieuwe blog post.
Liefs, Marianne

  • 04 September 2017 - 17:35

    Alice:

    Lieve schat, mooi hoor dat jij deze reis gaat maken!
    Ik vind het stoer van je

  • 04 September 2017 - 18:57

    Jennette:

    Leuk 1e blog lieverd! Fijn dat alles in je tas past en dat je er klaar bent!
    Tot morgen

  • 04 September 2017 - 21:51

    Janneke:

    Dag dappere nicht,
    Het aftellen is nu echt begonnen en ik snap heel goed dat de je tijd wel voorruit kunt kijken. Want dit zijn niet de leukste uurtjes, zo tegen het afscheid aanhikkend, dus kun je het maar beter gehad hebben. Zo spannend totaal niet te weten wat en waar je volgende week om deze tijd bent, of volgende maand of..... Het zal echt niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn, denk dan maar "alles is tijdelijk". Wat op mooie momenten dan weer spijtig is natuurlijk :-) Ik ga je zeker volgen en zal reageren en hoop dat jij daar dan ook weer plezier aan beleefd. Deel met ons wat je wilt delen en de rest hou je lekker voor jezelf! Hartelijke groet van Janneke.

  • 15 September 2017 - 14:38

    Maaike:

    Wat leuk om zo met je mee te mogen kijken!!! Ga genieten van deze bijzondere reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 10651

Voorgaande reizen:

06 September 2017 - 24 Februari 2018

Reis door Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: